Astrid de Wild | De Nieuwste School | Toetsbeleid (vervolgonderzoek) |
Ruud van Hirtum | Odulphuslyceum | Veerkracht (vervolgonderzoek) |
Bob Horvers | Mill Hill College | Duo: Taalbeleid, schrijfvaardigheid |
Josine van Gils | Mill Hill College | Duo: Taalbeleid, schrijfvaardigheid |
Saskia Groot | Sint-Janslyceum | Formuleren van antwoorden bij geschiedenis in havo4 |
Gerard Wittenhorst | 2College EOA Oisterwijk | ICT implementeren in ons onderwijs |
Robin Kuijpers | Munnikenheide College | Vormgeven aan een ‘rijke schooldag’ |
Suzan de Leeuw | Munnikenheide College | Werkvormen en didactische principes voor flexlessen |
Yvonne van Baal-Simons | Munnikenheide College | Contextrijk maken van onderwijs Zorg en Welzijn |
Wanda Luijk | Munnikenheide College | Onderzoekende houding van vmbo-leerlingen stimuleren |
Latisha Horn | Munnikenheide College | Socialevaardigheidstrainingen |
Eric Dinslage | Scholengroep Tongerlo, Da Vincicollege | Aanbod buiten de lessen om |
Muriël Dekkers | Scholengroep Tongerlo, Norbertus Gertrudis Mavo | Beargumenteren, burgerschap |
Astrid Anthonissen | Scholengroep Tongerlo, Da Vincicollege | Nazorgstructuur praktijkonderwijs: uitstroom MBO2 |